تست شخصيت شناسی از روي تصاوير
پورتال جامع علوم انسانی ؛خدمات آموزشی و مطالعات فرهنگی
وبسایت آموزشی؛ فرهنگی ؛ پژوهشی و خبری - داود غفاری - علم باید درباره زندگی سخن بگوید اگر میخواهید آن را تغییر دهید.رولان بارت
نگارش در تاريخ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:تست شخصيت شناسی , تصاوير, توسط داود غفاری
شخصيت شناسي از روي تصاوير
 

صلح طلب، ملايم و محتاط

بسيار آسان مي گيريد اما محتاط هم هستيد، بدون اينکه تلاش چنداني کنيد، با ديگران دوست مي شويد. مستقل هستيد و از خلوت خودتان لذت مي بريد. گاهي اوقات از جمعيت کناره مي گيريد و به مفهوم زندگي مي انديشيد. هميشه از فضاي تنگ مي گريزيد و بهترين مکان ها براي شما دشت هاي وسيع است. معمولا قدردان زندگي و هر که براي شما دارد هستيد.

تحليل گر، امين و مطمئن به نفس
 

بسيار منطقي رفتار مي کنيد و گاهي اوقات مو را از ماست بيرون مي کشيد، اما، نسبت به برخي مسائل احساساتي مي شويد که البته گذراست.
فرهنگ ها، نقش مهمي روي زندگي شخصي تان دارد. هيچ گاه به دنبال هر نوع مدي نمي رويد. در دوست يابي دقت مي کنيد و هرگز با کسي دوست نمي شويد.

عاطفي، رويايي و احساساتي
 

بسيار احساساتي و نازک نارنجي هستيد. هرگز دوست نداريد مسائل را تنها از زاويه منطق بررسي کنيد و هميشه جايي براي اغماض باقي مي گذاريد. آنچه که دلتان به شما مي گويد براي تان از اهميت خاصي برخوردار است. در حقيقت به دنبال هر چيز رويايي در زندگي هستيد.

پويا، فعال و برون گرا
 

با اشتياق به استقبال خطر مي رويد. اصلا سرتان براي خطر کردن درد مي کند. از انجام دادن کارهاي متنوع و در عين حال جالب لذت مي بريد. در هر ماجرايي، نقش فعالي داريد، و معمولا صحنه گردان خوبي هستيد. از قوه ابتکار بالايي برخورداريد.

حرفه اي، اهل عمل، با اعتماد به نفس
 

مسئوليت زندگي خود را خودتان به دست مي گيريد و به کسي اجازه دخالت نمي دهيد. هرگز به شانس توجه اي نداريد و فقط به اعمال و تلاش خود تکيه مي کنيد. مشکلات موجود در زندگي تان را به صورتي بسيار ساده و عملي حل مي کنيد. به مسائل نگاه واقع بينانه اي داريد. از مسئوليت ها و وظايف تان شانه خالي نمي کنيد.

واقع بين، متعادل، متناسب و سازگار
 

از سبک زندگي طبيعي و هر چيز ساده لذت مي بريد. مردم شما را تحسين مي کنند زيرا که مانند کوه استوار هستيد و مي توانند به شما تکيه کنند. افراد نزديک و خانواده تان در کنار شما احساس امنيت و آرامش مي کنند.
بسيار گرم و صميمي هستيد. از هر چيز زرق و برق دار بيزاريد.

درون گرا، حساس واهل تفکر
 

نسبت به مردم و محيط زندگي تان آگاهانه رفتار مي کنيد و از سطحي نگري بيزاريد. به طور کلي از صحبت کردن با مردم در مورد هر چيزي بيزاريد و ترجيح مي دهيد بيشتر تنها باشيد تا سرتان را با صحبت هاي روزمره و عادي گرم کنيد. اگر با کسي دوست شويد، به اين دوستي بسيار احترام مي گذاريد و مراقب هستيد که بي خود و بي جهت او را از دست ندهيد. آنقدر سرگرمي داريد که به ندرت حوصله تان سر مي رود.

مستقل، غيرسنتي و آزاد و رها
 

به دنبال آزادي و رهايي هستيد و سعي مي کنيد به چيزي وابسته نشويد. نوع و روش زندگي تان را خودتان انتخاب مي کنيد. در انجام دادن کارهايتان هميشه به هنر تمايل داريد و اثري از آن به جا مي گذاريد. اصرار شما به آزادي باعث مي شود که دقيقاً خلاف آنچه که از شما توقع مي رود رفتار کنيد. در زندگي هميشه به عقايد خود اهميت مي دهيد و حتي اگر لازم باشد خلاف جهت آب شنا مي کنيد.

بي خيال، بازيگوش و شاد
 

از زندگي آزاد و رها لذت مي بريد و به عبارتي در لحظه زندگي مي کنيد. سعي مي کنيد از هر چيزي، موضوعي شاد و خنده دار بسازيد و از آنجايي که شعارتان اين است: «فقط يک بار زندگي مي کنيم.» سعي مي کنيد تا آنجا که مي توانيد از همه چيز لذت ببريد. هيچ چيز بيش از محدوديت، شما را آزار نمي دهد.

 مجله جوانان امروز / راسخون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: